حقیقت های کشور آلمان

آلمان کشوری متنوع، هیجان انگیز و دائماً غافلگیرکننده است و همیشه چیزهای جدیدی برای کشف وجود دارد، حتی برای افرادی که دهه ها در آنجا زندگی کرده اند. از ورزش و تاریخ گرفته تا زبان، موسیقی، غذا، فرهنگ و فناوری، چیزهای زیادی برای یافتن وجود دارد. پس حقایق جالب در مورد آلمان چیست؟ بیایید حقایق جالبی در مورد این کشور کشف کنیم تا به شما کمک کند آن را بهتر بشناسید.

خوب، ویژگی های فرهنگی مانند Lederhosen و Oktoberfest به ندرت در جاهای دیگر یافت می شود. اما در یک سطح عمیق تر، ایده Sonderweg به طور مشخص آلمانی است. این ایده تاریخی تاریخ آلمان را از جنگل ها تا اشراف زمینی و زندگی مدرن را دنبال می کند و در عین حال فرهنگ آلمان را حفظ می کند.

آلمان کی کشور شد؟
آلمان در سال 1871، زمانی که امپراتوری آلمان اعلام شد، به یک کشور مستقل تبدیل شد. با این حال، برخی خواهند گفت که آلمان در سال 1990، زمانی که آلمان غربی و شرقی دوباره متحد شدند، واقعاً به یک کشور مدرن تبدیل شد. و دیگران به شما خواهند گفت که “ملت” آلمان به عنوان گروهی از مردمی که زبان ها و داستان ها را به اشتراک می گذارند، هزاران سال است که وجود داشته است. بنابراین در واقع یک سوال بحث برانگیز است.

به هر حال، در حالی که تاریخ دور از ذهن است، بیایید به برخی حقایق آلمانی دیگر نگاه کنیم که کمی روشنگر چگونگی کار این کشور است.

حقایق جالب آلمانی:
خواندن یک وسواس آلمانی است و ریشه عمیقی در فرهنگ آلمان دارد. این مجله در سال 1663 در آلمان اختراع شد، زمانی که Erbauliche Monaths Unterredungen شروع به ارائه به روز رسانی های فلسفه ماهانه از پایگاه خود در هامبورگ کرد. این روزها، جشنواره کتاب فرانکفورت به راحتی بزرگترین در نوع خود در جهان است.
آبجو نقش بزرگی در زندگی آلمانی ایفا می کند و برای نسل ها این کار را انجام داده است. در واقع، قدیمی ترین آبجوسازی جهان آلمانی است. Weihenstephan Abbey از سال 1040 انواع خود را تولید می کند. آلمانی ها نیز هر سال 104 لیتر آبجو مصرف می کنند که آنها را در رتبه چهارم جهان قرار می دهد.
نان همچنین نماد اصلی هویت آلمانی است و 17000 نانوای این کشور بیش از 300 سبک مختلف را ایجاد می کنند.
فوتبال بر تفریحات آلمانی غالب است. 26000 باشگاه فوتبال در آلمان با بیش از 6 میلیون عضو وجود دارد و تیم ملی با فتح 4 جام جهانی بسیار موفق است.
آلمانی ها موسیقی را دوست دارند، اما سلیقه آنها ممکن است با برخی از کشورها متفاوت باشد. پرفروش‌ترین آلبوم تاریخ آلمان، آلبوم Mensch در سال 2002 اثر هربرت گرونمایر است که 3.15 میلیون نسخه فروخته است (اگرچه فیل کالینز نزدیک به آن است).
آلمانی ها عاشق سفر هستند و پول آنها هم به سفر می رود. در واقع، آنها بیش از هر مسافر دیگری در خارج از کشور خرج می کنند و حتی از آمریکایی ها نیز بیشتر خرج می کنند.
آلمانی ها نیز به شدت از زبان و هویت خود محافظت می کنند. به طوری که تقریباً همیشه فیلم ها فقط با استفاده از بازیگران محلی به آلمانی دوبله می شوند. این نه تنها به ترویج زبان آلمانی در برابر نفوذ هالیوود کمک نمی کند، بلکه دوبله را به یک صنعت 115 میلیون یورویی تبدیل کرده است.
خرافات در آلمان
عقل و قوانین در آلمان بسیار مهم است، اما خرافات همه جا وجود دارد. برای مثال، خیلی بد شانسی است که از قبل تولد را به مردم تبریک بگوییم. اما خوب است که آرزوهای خوب خود را با زدن میزهای چوبی نشان دهید. با این حال، هرگز کسی را با آب در دست نان تست نکنید. این مثل یک نفرین برای مردم آلمان است.

حقایق جالب در مورد آلمان
در حالی که آلمانی ها به دستاوردهای جدی و احترام به قوانین معروف هستند، این کشور قطعا جنبه سبک تری دارد، همانطور که این حقایق جالب درباره آلمان نشان می دهد.

1. هنگامی که کودکان وارد مدرسه می شوند، مخروطی از هدایایی به نام Schultüte دریافت می کنند. مخروط حاوی اسباب بازی یا شیرینی نماد ورود به زندگی “جدی” است و راهی برای کاهش استرس ناشی از قرار گرفتن در یک محیط عجیب و غریب.

2. آنگلا مرکل یک سیاستمدار فوق ستاره در آلمان است. او آنقدر معروف است که اسباب‌بازی‌ساز Mattel یک عروسک باربی نسخه محدودی شبیه او ساخت.

3. هر شب سال نو، آلمانی‌ها دور تلویزیون‌هایشان جمع می‌شوند تا «شام برای یک» را تماشا کنند، یک کمدی مبهم بریتانیایی که به ندرت در کشورش دیده می‌شود، اما در آلمان در حال تماشای فرقه است.

4. علیرغم نامش، جشنواره عظیم آبجو Oktoberfest در مونیخ در واقع از سپتامبر شروع می شود و تا چند روز اول اکتبر به پایان می رسد.

5. شهر روتلینگن باریک ترین خیابان جهان را در خود جای داده است. Spreuerhofstrasse با عرض تنها 31 سانتی متر برای خودروهای 4×4 و کامیون ها مناسب نیست.

6. مردم اغلب کانال ها را با آمستردام یا ونیز مرتبط می دانند، اما برلین از هر دوی آنها پیشی می گیرد. هیچ شهری در جهان به اندازه پایتخت آلمان که 120 مایل آبراه دارد، کانال ندارد. عالی برای سفرهای قایقرانی!

7. برلین همچنین میزبان موزه ای است که صرفاً به Currywurst (سوسیس کاری) اختصاص داده شده است. این تعجب آور نیست، زیرا بومیان برلین هر سال 70 میلیون از آنها را می خورند.

8. هاریبو سازنده شیرینی طرحی را اجرا می کند که به کودکان محلی اجازه می دهد بلوط هایی را که جمع آوری کرده اند با شیرینی های لذیذ صمغی مبادله کنند. بلوط ها به طبیعت فرستاده می شوند

اشتراک گذاری در :